Sipariş İptali

Değerli üyemiz / ziyaretçimiz,


Siparişimden/Üründen vazgeçmek istiyorum, nasıl iptal edebilirim?

Sipariş ettiğiniz ürünü çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Ürün iptali gerçekleştirdiğinde e-posta adresinize bilgi mesajı gönderilir.

Ancak ürünle birlikte promosyon, hediye ürün ya da kampanyalı ürün uygulaması mevcutsa, bu ürünlerin sipariş iptali gerçekleştirilemez. Bu durumda tüm siparişin iptal edilmesi gerekmektedir.

 

Siparişimi/Ürünümü iptal ettim, ürün bedelini ne zaman ve nasıl geri alacağım?

İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilgi aynı anda e-posta adresinize gönderilir.

Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir.
* Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.

Ödeme şekli “Havale/EFT” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza paranız 2 iş günü içinde geri ödenir.

İptal işlemlerinde ödemeler için bilgilendirme e-posta adresinize / kayıtlı cep telefonunuza mesaj olarak gönderilir.

Satın alınan ürünün satılmasının imkânsızlaşması durumunda;

Satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel alıcı’ya iade edilmek zorundadır.

Satın alınan ürün bedeli ödenmez ise:

Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

 

Kredi kartının yetkisiz kullanımı ile yapılan alışverişler:

Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından satıcı'ya ödenmez ise, alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri satıcı’ya ait olacak şekilde satıcı’ya iade etmek zorundadır.

 

Öngörülemeyen sebeplerle ürün süresinde teslim edilemez ise:

Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum alıcı’ya bildirilir. alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

MODERN AYDINLATMA