Sık Sorulan Sorular

Değerli üyemiz / ziyaretçimiz,

Modernaydınlatma.com.tr’ye nasıl üye olabilirim?


Modernaydinlatma.com.tr’ye hiçbir ücret ödemeden hızlıca üye olabilirsiniz.
Ana sayfamızda sağ üst bölümde bulunan “Giriş Yap” linkinden "Üye Ol" butonuna tıklayın ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurabilirsiniz.

Aramıza katıldığınızda kampanyalardan, indirimlerden ve daha pek çok fırsattan herkesten önce sizin haberiniz olacak.

Modernaydinlatma.com.tr’ye üye olmanın ayrıcalıklarından sizde faydalanabilirsiniz.

Hesabım Nedir?
• “Hesabım” sayfasından siparişlerinizi ve işlemlerinizi takip edebilir, kazandığınız hediye çeklerini görüntüleyebilir, üyelik bilgisi güncelleme, şifre ve adres değişikliği gibi hesap ayarlarınızı kolayca ve hızlıca yapabilirsiniz.

Fiyat değişim alarmı nedir?
• Fiyat değişim alarmı; çok beğendiğiniz halde fiyatını bütçenize uygun bulmadığınız ürünlerin, fiyatı düştüğünde sizi haberdar eden bir iletişim hizmetidir.

"Sepetim" nedir? Nasıl kullanılır?
“Sepetim” ana sayfamızın sağ üst köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz bir sayfadır.
• Ürün sayfalarında gezerken beğendiğiniz ürünleri, “Sepete Ekle” butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.
• Seçtiğiniz ürünlerin eklenip eklenmediğini bu ekranda kontrol edebilirsiniz. Adetleri değiştirebilir, vazgeçtiğiniz ürünleri çıkartabilirsiniz.
• Siparişlerinizin toplam fiyatını, ödeyeceğiniz kargo ücretini ve kullanılan Çek/Promosyon/Kupon tutarını bu ekranda görebilirsiniz

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
• Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsüne girip; yönlendirmelerini takip ederek hızlıca ve kolayca güncelleme yapabilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
• “Üye Girişi” sayfasındaki “Şifrenizi mi unuttunuz ” linkine giriş yapın.
Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ve güvenlik kontrolü için belirtilen karakterlerin girişini yaptıktan hemen sonra mail adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, güvenle alışverişe devam edebilirsiniz.
Ayrıca dilediğiniz zaman “Hesabım” sayfasından şifre değişikliği yapabilirsiniz.

Sitedeki ürünler orjinal mi?
• Sitemiz üzerinde satışa sunulan ürünlerin hepsi orjinal olup, tedarikçi ya da yetkili distrübütör firmalardan temin edilerek garanti belgeli faturalı olarak satışa sunulmaktadır.

Ürün stokta var mı?
Firmamız stoklarında mevcut olan ürünlerimiz sitede Ürün detay sayfasında “Stok Durumu : Stokta var” olarak belirtilmektedir. Bu ürünler siparişiniz onaylandıktan sonra ürün sayfasında belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir.

• Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?
Modernaydinlatma.com.tr, kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanmaktadır.
Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar vardır. Bu anahtar, tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin üçüncü şahıslarca görüntülenemeyeceğinin göstergesidir.
Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. EV SSL Güvenlik Sertifikası, McAfee Secure/PCI Compliance ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

3D Secure nedir?
• 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, şifreyle kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa Kredi Kartı için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?
• Ödeme ekranında “Havale/EFT” butonuna tıklayın ve açılan ekranda size sunulan hesap numarasını bir yere not edin.
• “Devam Et” butonuyla sipariş onay ekranına geçin.
Açılan ekranda sözleşmeleri onaylayıp “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayarak siparişinizi sorunsuzca tamamlayabilirsiniz.
Havale/ EFT işlemleri için hesap numaralarınız nelerdir?
HASAN ŞENTÜRK

QNB FİNANSBANK
IBAN NO: TR39 0011 1000 0000 0068 0919 63
HESAP NO: 68091963
ŞUBE ADI: ÇARŞI KADIKÖY
ŞUBE KODU:1124

Bulunduğum adrese kargo dağıtımı yapılıyor mu?
Kargo Firmaları tüm Türkiye’ye gönderim yapmaktadır. Ancak bazı bölgelerde kargo firmaları haftanın belirli günlerinde dağıtım yapmakta veya şubeden alınmasını isteyebilmektedir. Kargo gönderilerimiz Aras Kargo ile yapılmaktadır.
Ürünün kargoya veriliş süresi kaç gündür?
• Stokta var olarak belirtilen ürünlere ait siparişlerinizin Banka onayı saat 14:00’a kadar yapılmış ise aynı gün yapılmaktadır. 14:00’dan sonra onaylanan siparişleriniz ertesi gün kargo firmasına teslim edilmektedir. Kargoya verilen ürününüzün takibini “Hesabım-Siparişlerim” menüsünden yapabilirsiniz.

Siparişimi direkt müşteri temsilcisine vermek istiyorum.
• Sitemiz üzerinden dilerseniz üye olarak, dilerseniz de üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz. Güvenliğiniz için telefon ya da e-posta yolu ile sipariş alınmamaktadır.

Yeni sipariş vermek istiyorum.
• Beğendiğiniz ürünü "sepete ekle" üzerine tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyiniz.

• İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra, “Alışverişi Bitir” butonuna tıkladığınızda “Teslimat ve Fatura Bilgileri” ekranına gelirsiniz.

• Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan Teslimat Yönetimi bölümünden kargo tercihinizi seçiniz.

•“Devam Et” butonuna bastığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Burada size sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçiniz.

• Ödeme seçiminizi yaptıktan sonra “Devam Et” butonunu tıklayarak sipariş onay ekranına geçebilirsiniz.

• Sözleşmeleri onayladıktan sonra “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

• Açılan yeni sayfada sistem tarafından size bir sipariş numarası verilecektir. Daha sonra oluşturduğunuz siparişi ana sayfada sağ üst köşesinde göreceğiniz “Siparişler” sekmesinden ya da hesabım menüsünün hemen altındaki “Siparişler” alanından takip edebilirsiniz.

EFT/Havale İşlemleri
• Ödeme ekranında kredi kartı seçeneğinin yanındaki “Havale/ EFT” butonuna tıklayın ve açılan ekranda size sunulan banka bilgisini bir yere not edin.

• Daha sonra “Devam Et” butonuyla sipariş onay ekranına geçin.

• Sipariş onay ekranında, ödeyeceğiniz tutarı göreceksiniz. Bu tutarı bir yere not edip, ürün bilgilerinizi kontrol edin.

• Açılan yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir; bu numarayı bankaya havale/EFT yaparken dekontun açıklama kısmına yazmayı unutmayın.

• QNB Finansbank hesaplarımıza yapılan ödemeler, havalenin geliş sıralamasına göre aynı gün içinde onaylanır.

• Havale işleminizi ATM’lerden de yapabilirsiniz; ama ATM aracılığıyla yapılan ödemelerde sipariş numarası, isim vb. açıklamalar yazılamadığı için sipariş onayında sorun yaşanır. Bu tip sorunlar yaşanmadan, siparişinizin kısa sürede onaylanması için ödeme bilgilerinizi bize e-posta ile göndermenizi öneririz.

• Banka hesap numaramıza yapılan EFT işlemleri, bankaya ve ödeme yapılan saate göre değişkenlik gösterebilir. Öğleden sonra yapılan EFT’ler bir sonraki gün işleme alınır.

• Havale/EFT işleminiz onaylandığı size bir e-posta mesajıyla bildirilir, bu mesajı aldığınızda siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmiş demektir. Ana sayfamızın sağ üst köşesindeki “Hesabım” sekmesinden verdiğiniz siparişinizle ilgili bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.

Fatura bilgilerinde değişikliği yapmak istiyorum.
• Sipariş formunda belirlediğiniz fatura bilgilerinde, ödeme yapılan kartın sahibi adına düzenlenmesi gerektiğinden ve de siparişiniz oluşturulduktan sonra fatura bilileriniz Gelir İdaresi Başkanlığı' na iletildiğinden değişiklik yapılamamaktadır.

Fatura teslimat adresimi değiştirmek istiyorum.
• Sipariş formunda belirlediğiniz fatura bilgilerinde, ödeme yapılan kartın sahibi adına düzenlenmesi gerektiğinden ve de siparişiniz oluşturulduktan sonra fatura bilileriniz Gelir İdaresi Başkanlığı' na iletildiğinden değişiklik yapılamamaktadır.

Bu nedenle siparişinizi onaylama süreci içinde size gösterilen sayfalarda fatura adresinizi kontrol etmeli ve siparişinizi bu şekilde onaylamalısınız.

Siparişimdeki ürünü değiştirmek istiyorum.
Ödeme işlemleriniz, sipariş oluşturma anında tamamlandığı için ürün değişim işleminde seçtiğiniz yeni ürün fiyatının, siparişinizdeki ürün fiyatı ile aynı ya da daha düşük tutarda olması gerekir. Ürün değişim işlemi bu koşulda ancak siparişinizin statüsünü "Siparişiniz alındı" statüsünde göründüğü süre içerisinde iken gerçekleştirilir.
Ürün kargoya verildikten sonra ürün değişim işlemi yapılamaz.

Kargomu şubeden teslim almak istiyorum.
• Sipariş sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile kargo firmalarımızla yapılan anlaşmamız gereği; kargo şubelerinden teslimat yapılmamaktadır. Ürünlerin teslimatı belirlediğiniz teslimat adreslerine yapılır. Sipariş oluşturma aşamasında kargo şubesi teslimatı bilgisi verdiyseniz siparişiniz size gönderilemeyecektir.

Ayrı siparişlerimin aynı kargoyla topluca gönderilmesini istiyorum.
• Siparişleriniz ayrı ayrı alındığı ve faturalandırıldığı için iki ayrı siparişinizi size tek bir kargo çıkışı ile gönderememekteyiz.

Kargoya verilmemiş olan siparişimi iptal etmek istiyorum.
• Siparişinizdeki ürünlerin tamamı "Siparişiniz Alındı" statüsünde ise siparişinizi online olarak iptal edebilirsiniz. Kargoda bulunan ürününüzü teslim almamanız durumunda ise ürün tarafımızdan iade alınacaktır.
Siparişimi iptal etmiştim, ancak tekrar aktif olmasını istiyorum.
• Siparişiniz iptal edildiğinde ödemiş olduğunuz tutar kredi kartınıza ya da hesabınıza online olarak geri ödenmektedir. Bu sebeple, iptal edilen siparişiniz yeniden aktif edilememektedir. Dilerseniz online olarak yeniden sipariş verebilirsiniz.

Siparişime yeni bir ürün eklemek istiyorum.
• Ödeme işlemleri siparişinizi oluşturma aşamasında tamamlanmakta olup nihai sipariş olarak bize ulaşmaktadır. Bu sebeple mevcut siparişinize yeni ürün eklenememektedir. Dilerseniz sitemizden ayrıca sipariş verebilirsiniz.

Siparişim bana ne zaman teslim edilir?

• Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün hazırlanması, faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra, kargo firmasının teslimat zamanı, teslimatın yapılacağı bölgeye göre değişkenlik gösterebilmektedir.

Siparişimin belirli bir saat aralığında teslim edilmesini istiyorum.
• Siparişleriniz için kargo teslimatı tercihinde bulunduysanız teslimat saati belirleyememekteyiz. Teslimatlar kargo firmasının çalışma saatleri içinde size teslim edilecektir.

• Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra size SMS veya e-posta yoluyla kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise sitemize üye girişi yaptıktan sonra sırasıyla; Sağ üst bölümde bulunan Hesabım/Siparişlerim Sipariş Takibi adımlarını takip ederek kargo takip bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
Siparişiniz "Kargoya verildi" statüsünde görünmesine rağmen kargo bilgilerine ulaşamaz iseniz; destek@modernaydinlatma.com.tr adresine bilgilendirme maili gönderebilirsiniz.
Mailleriniz hızlıca yanıtlanmaktadır.

Kargo şirketi bulunduğum adrese seyrek teslimat yapıyor.
• Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapmaktadır. Ancak bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir.

Kargo kutum boş/hatalı çıktı.
• Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun eksik ya da yanlış gelmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Kargo görevlilerine ürünü teslim aldığınıza dair imza attığınızda kargo firmasının hasarsız ve eksiksiz olarak teslim ettiğini onaylamış olmaktasınız. Bu gibi durumlarda ilk önce mutlaka tutanak tutturulmalıdır.

Hasarlı ürün gönderilmiş.
• Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun hasarlı çıkması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz.
Kargo görevlilerine ürünü teslim aldığınıza dair imza attığınızda kargo firmasının hasarsız ve eksiksiz olarak teslim ettiğini onaylamış olmaktasınız. Bu gibi durumlarda ilk önce mutlaka tutanak tutturulmalıdır.

Ürünümü hangi koşullarda iade edebilirim?
• Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde modernaydinlatma.com.tr’ye bildirerek aşağıdaki koşullar dâhilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.
• İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.
• Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,
Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

• Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.

Ürünü gönderdim, iadem ne zaman yapılır?
• Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, iade koşullarına uygunluğu incelenmekte ve 2 iş günü içerisinde işleminiz sonuçlandırılmaktadır.

14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?
• Yasal süreçler gereği iade işlemleri, 14 gün içinde yapılabilmektedir. Bu sürenin dışında kalan talepler karşılanamamaktadır.

Taksitle aldığım ürünün iadesinde limitimin tamamı açılır mı?
• Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde tutarın tamamı, sahibi olduğunuz kredi kartının bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve – olarak yansır ).
Detaylı bilgi için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.


Para iadem henüz yapılmadı.
• Kredi kartı ile oluşturulmuş siparişlerin geri ödemesi online olarak yapılmaktadır. Ödemenizin hesabınıza geçme süresi bankaların işlem süreçlerine göre farklılık gösterir. Ödeme şekli “Havale/EFT” veya "Kapıda ödeme” olan siparişlerin geri ödeme işlemi IBAN üzerinden gerçekleşmekte olup, geri ödeme işlemi ödeme yapılan IBAN numarası hesabına yapılmaktadır.

MODERN AYDINLATMA